Kat mana nak cari L-Glutathione Hyaluronic Acid dan Vitamin C ni di Malaysia ?






Sebab kalau order direct dari luar negara , takut kena tipu.

Saya cuba google, dan saya jumpa satu iklan produk di TV3.

Ada satu syarikat, yang telahpun import dan proses semua untuk pasaran Malaysia.
Yang bestnya :

1. Syarikat ni dah adun glutathione hyaluronic acid & vitamin C ikut sukatan  
yang betul. So tak perlu nak proses sendiri dari bahan mentah.

2. Formula yang dikeluarkan ini telah mendapat kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia dan telah mendapat sijil Halal oleh JAKIM.


Produk ini diberi nama Glutab.

Ha, ni rupa botol Glutab tu.
Ha nampak tu ada L-Glutathione Hyaluronic Acid. dan 
Vitamin C(Ascorbic Acid) !

Saya mula-mula rasa ragu-ragu juga produk - produk suplemen ni. Sebab saya takut ia ada kesan pada buah pinggang.

Tapi, ada 3 sebab kenapa saya yakin nak cuba Glutab ni :


1.  Glutab ni ada kelulusan KKM 
     ( MAL20172980TC )

Sijil KKM Glutab. Hanya produk taraf farmasi saja ada sijil ni.


2. Glutab ni ada sijil Halal JAKIM

Sijil Halal Jakim Glutab. Sah sampai 15 Ogos 2020.



3. Glutab ni banyak testimoni mak-mak Berjaya hilangkan jeragat.

testimoni Mak-Mak yang berjaya hilangkan jeragat dengan glutab


*****

Ini apa yang terjadi kepada isteri saya selepas menggunakan Glutacaps selama sebulan.


Minggu 1 : Saya tengok tak banyak beza pon, jeragat still ada. Cuma apa yang saya nampak wajah dia nampak lebih bermaya dari sebelum ni.

Sebelum ni memang nampak kusam.

Minggu 2 : Minggu kedua ni saya pelik sikit. Isteri saya balik dari kerja dia kata kawan2 kat office ramai yg tegur kata wajah dia nampak makin cerah.

Saya pon perasan sebenarnya, cuma saja tak bagitau dia. hehe

Minggu 3 : Saya tengok dia happy sangat tengok wajah dia makin berseri. Jeragat yg dulu penuh kat muka tu dah berkurang.

Walaupon jeragat still ada sikit2, tapi itu pon dah buat dia happy.

Minggu 4 : Isteri saya memang berbeza sangat sekarang. Wajah dia memang dah tak ada jeragat tau, berseri je wajah dia. Dah macam artis  tau.

Dia pon ada cakap tak akan berhenti ambil Glutab ni.


*****

Saya memang sangat rekemen Glutab ni sebab : 

1. Saya memang dah kaji betul2 sebelum consume produk2 macam ni. Saya nak pastikan kesihatan & keselamat saya terjamin bila consume produk ini.


2. Saya dah tengok sendiri perubahan pada wajah isteri saya. Wajah isteri saya semakin licin dan jeragat semua dah hilang.


Korang kalau betul nak dapatkan Glutab, ini adalah masa yang sangat tepat, saya dah deal baik punya dengan syarikat Glutab ni.


ISTIMEWA HARI INI SAHAJA...!!

Di sebabkan korang dah baca blog ini sampai habis korang layak dapat semua ni.



+


+





Tapi kena cepat tau, Sebelum tawaran ini tamat!

Tawaran ini hanya khas untuk 55 orang terawal pada hari ini sahaja!

Tawaran ini akan tamat pada : 


(18 DEC 2019)

JAM 9.45 PG HARI INI..!!

Nak tahu macam mana nak dapatkan tawaran ni?


(KLIK BUTANG DI BAWAH INI UNTUK CLAIM HARGA DISKAUN👇)




*Nota kaki : Butang di atas ini adalah link ke website rasmi Glutab. Klik sekarang untuk claim diskaun sebanyak 30%!